Първият семинар за ново строителство на Stonehard предизвика огромен интерес

28.10.2019, STONEHARD

Новото строителство продължава да бъде най-атрактивно на пазара на недвижими имоти в столицата. Това показа първото издание на специализирания семинар за ново строителство, организиран от агенция Stonehard.

Събитието се състоя в София на 26 октомври в хотел Crystal Palace и премина при огромен интерес и пълна зала.

Никола Стоянов, основател и собственик на aгенция Stonehard, направи кратък анализ на пазара на недвижими имоти в столицата и също отбеляза продължаващата тенденция новостроящите сгради на комуникативни локации да са най-предпочитани.

Консултантите на Stonehard бяха подбрали селекция от проекти с атрактивни цени в близост до метростанции.

Йоана Донковска представи комплекс Verde в кв. Хаджи Димитър.

Ралица Караджова представи Bissera Residence в кв. Слатина.

Филип Николов запозна присъстващите със сграда Thracia Residence в кв. Кръстова вада.

Юлита Гърбева презентира проекта Via Bulgaria 2.

Яна Янчева представи две сгради от доказан столичен инвеститор - резиденция "Златните мостове" до Mall Bulgaria и новострояща се сграда до метростанция "Надежда".

Любин Чаков пък премиерно запозна клиентите на Stonehard с ексклузивния проект Atlantis Barcode в кв. Люлин 5.

По време на събитието Никола Стоянов анонсира накратко и предстоящия нов проект на строително-инвестиционна компания ТАСКОВ & СТОЯНОВ - "Boutique Residence — Южен парк". Луксозната сграда ще бъде разположена в кв. Гоце Делчев само на метри от входа на парка и ще предлага първокласни жилища с цени, стартиращи от 1500 €/кв.м. "Boutique Residence — Южен парк" ще бъде първата сграда от новата поредица жилищни проекти на ТАСКОВ & СТОЯНОВ, ориентирани в премиум класа. Сградата е бутикова и разполага само с 25 апартмента. В момента тече подготовка за проектиране, а строителството ще стартира през пролетта на следващата година. Предварителноте проджаби ще стартират през номеври, когато са готови архитектурните планове и площообразуването. Инвеститорите ще продължат да развиват и първия си вече добре познат бранд Comfort Residence, посветен на комфортните и модерни жилища в средния сегмент на пазара.

След края на презентациите всички присъстващи имаха възможността да зададат своите въпроси на консултантите по време на лични консултации.

Поради огромния интерес към събитието агенция Stonehard предвижда следващо издание на семинара, отново посветен на новото строителство в столицата.

Следете сайта на Stonehard и профилите на агенцията в социалните мрежи, за да бъдете сред първите записали се за следващия семинар!

Всички новини и статии Абонирайте се за нашия бюлетин